| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | Konu Anlatımı (100 dk): Futuro semplice Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Tanışma selamlaşma kalıpları Sınıf içi uygulama (50 dk): Diyalog canlandırması. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, Alma ed.(113-115) |
| 2 | Konu Anlatımı (100 dk): Bisogna Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, kelime bilgisi Sınıf içi uygulama (50 dk): Diyalog, rol yapmai. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 8 .(113-115) |
| 3 | Konu Anlatımı (100 dk): Metterci (avere tempo) Sınıf-içi Tartışma (50dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (50 dk): Grup oyunu, video izleme ve analiz. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 8 .(116-118) |
| 4 | Konu Anlatımı (50 dk): Periodo ipotetico della realta Sınıf-içi Tartışma (25 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (10 dk): Grup oyunu Kısa Sınav 1 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 8.(119-126) |
| 5 | Konu Anlatımı (100 dk): Mentre/durante Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (50 dk): Grup oyunu | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 9 .(127-129) |
| 6 | Konu Anlatımı (100 dk): Stare + per Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (50 dk): Rol play | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 9 .(130-133) |
| 7 | Konu Anlatımı (100 dk): Passato prossimo dei verbi modali Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (50 dk): Rol play.oyunlar | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 9 .(130-133) AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 9 .(133-136) |
| 8 | Ara Sınav 1 | |
| 9 | Konu Anlatımı (100 dk): Pero, quindi perché mentre, quando Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (50 dk) Sınıf içi röportaj | Nuovo Espresso 2 ünite 9 .(135-140) Sınıfta dağıtılan güncel materyal |
| 10 | Konu Anlatımı (100 dk): Bello/quello Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Dilbilgisi, cümle kurma Sınıf içi uygulama (35 dk): Role Play Kısa Sınav 2 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 10 .(141-145) |
| 11 | Konu Anlatımı (100 dk): Congiuntivo presente regolare Sınıf içi uygulama (50 dk): Role play Kısa Sınav 3 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 8–10 / .(146-151) |
| 12 | Konu Anlatımı (100 dk): Congiuntivo presente irregolare Sınıf-içi Tartışma (50 dk): Insanların karakteri Sınıf içi uygulama (50 dk): Cümle üretme Eşli konuşma. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 10 .(152-153) |
| 13 | Konu Anlatımı (100 dk): Uso del congiuntivo Sınıf-içi Tartışma (50dk): Italyanca’da emir kipi Sınıf içi uygulama (35 dk): Cümle üretme Eşli konuşma Kısa Sınav 4 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 10 .(153-154) |
| 14 | Konu Anlatımı (50 dk): Uso del congiuntivo Sınıf-içi Tartışma (25 dk): Türkçe de congiuntivo Sınıf içi Uygulama (25 dk): Cümle üretme Eşli konuşma. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, ünite 10 .(155) |
| 15 | Konu Anlatımı (50 dk): Comparativo Sınıf-içi Tartışma (25 dk): Konu inceleme Sınıf içi uygulama (25 dk): Cümle üretme Eşli konuşma. | AA.VV. Nuovo Espresso 2, Tekrarı (135-155) |
| 16 | Final | |