| Hafta | Konular | Ön Hazırlık | 
|---|
| 1 | Derse giriş | *Kendini tanıtmak ve iş hayatı hakkında konuşmak | 
| 2 | 1. Ünite: Esnek ve mobilize (Flexibel und mobil)  * İş bulma ve iş saatleri hakkında konuşma * İş talimatlarını anlamak ve uygulamak  Gramer:  * Yan cümle yapıları ve bağlaçları : dass/ob Telafuz:  * Vurgu çalışmaları Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması | * 6-11 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması | 
| 3 | 1. Ünite: Esnek ve mobilize (Flexibel und mobil)  * Staj diyalogları  Gramer:  * Sıfat tamlaması  Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.76 - 81)  2. Ünite: Zaman nasıl geçiyor (Wie die Zeit vergeht) * Zamanı hakkında konuşmak Gramer:  * Dönüşlü fiiler Telafuz:  * Kelimelerdeki “z” harfinin telafuzu Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması | * 12-18 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması * İlgili kelimelerin anlamlarına bakılması ve gruplandırılması | 
| 4 | 2. Ünite: Zaman nasıl geçiyor (Wie die Zeit vergeht) * Sevinç ve Öfke/Kızgınlık hakkında konuşmak * Kelime kartlarının oluşturulması  Gramer:  * Edatlarla beraber kullanılan fiiller Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.82 - 87) Ödev | * 19-24 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması | 
| 5 | 3. Ünite: Nesiller (Generationen)  * Özgeçmişinden bahsetmek Gramer:  * “als” ile kurulan yan cümle yapıları  Telafuz:  * Ünlü harfler * Heceler Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması | * 25- 31 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması   * Çocukluk fotoğrafını getirmek | 
| 6 | 3. Ünite: Nesiller (Generationen) * Bugünkü yaşı ve çocukluğu hakkında konuşmak Gramer:  * Modal fiillerin geçmiş zaman kullanımları Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.88 - 93)  4. Ünite: Evim (Mein Zuhause)  * Eve yerleşmek ve talilat hakkında konuşmak  * Mektup yazmak Gramer:  * Edatlar (Wechselpraepositionen) Telafuz:  * “s” ve “z” harflerinin telafuzu  Dinleme çalışmaları:  * Alışt | * 32- 40 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması   * Taşınmak kavramı ile ilgili kelime listesi oluşturmak | 
| 7 | 4. Ünite: Evim (Mein Zuhause) * Taşınmayı organize etmek   Gramer:  * stehen / liegen / sitzen kelimelerini gerekli yapılarla kullanmak * stellen/ legen / setzen kelimelerini gerekli yapılarıla kullanmak Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.94 -99 ) Ödev  5. Ünite: Parayla ilgili her şey (Rund um das Geld)  * Para hakkında konuşmak * Havale yapmak * Hesap açmak Gramer:  * Yan cümle yapıs | * 41-47 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması  * Banka havale formunun getirilmesi | 
| 8 | Ara Sınav 1 |  | 
| 9 | 1. VİZE |  | 
| 10 | 6. Ünite: Beraber yaşamak (Miteinander leben)  * Beraber yaşamak hakkında konuşmak  Gramer:  * Karşılaştırma dereceleri (sıfat) * e-hali ile kullanılan fiiler Telafuz:  i / ie / ih harflerinden sonra gelen “r” harfinin telafuzu  Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması | * 55- 59 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması   * Almanya, İsviçre ve Avusturya’daki yaşam hakkındaki düşüncelerin makale veya kısa hikaye biçiminde yazılması | 
| 11 | 6. Ünite: Beraber yaşamak (Miteinander leben)  * Bir şeyleri birbirleriyle karşılaştırmak  * Kursta diyalog çalışmaları  Gramer:  * e-halindeki kişi zamirleri * i-hali ve e-hali ile beraber kullanılan fiiller ve cümle yapıları  Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.106 -111) | * 60-64 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması | 
| 12 | 7. Ünite: Spor (Sport) * Spor ve hayranlar hakkında konuşmak Gramer:  * eğer – cümeleleri (Wenn – Saetze) Telafuz:  * Cümle noktalama işaretlerini dinlemek  Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması | * 65-69 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması   * Spor yapıyor musun? En çok sevdiğin spor dalı,sporcu hakkında gerekli sözlük bilgisinin araştırılması | 
| 13 | 7. Ünite: Spor (Sport) * Kazayı bildirmek * Kurstaki rekorlar Gramer:  * Üstünlük derecesi (sıfat) Dinleme çalışmaları:  * Alıştırmalar kapsamında dinleme çalışmalarının yapılması Çalışma kitabı:  * Ünite kapsamındaki alıştırmaların yapılması (s.112-117) | * 70-74 sayfalarının hazırlığının yapılması  * Yeni sözcüklerin karşılıklarının bulunması  * İlgili gramer konularının tekrarı  * İlgili çalışma kağıtlarının yapılması   * Media ile ilgili kelimelerin listesini oluşturmak | 
| 14 | Sunum haftası | *Belirlenen konunun sunumuna hazırlanılması | 
| 15 | Sunum haftası | *Belirlenen konunun sunumuna hazırlanılması | 
| 16 | Final |  |