| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | Konu Anlatımı: Ders işleyişi hakkında genel bilgi ve beslemenin genel tanımı Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Ders işleyişi hakkında genel bilgi ve beslemenin genel tanımı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Ders işleyişi hakkında genel bilgi ve beslemenin genel tanımı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, web siteleri, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 2 | Konu Anlatımı: Beslemenin tarihsel gelişimi ve hayvanların genel yapısı Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Beslemenin tarihsel gelişimi ve hayvanların genel yapısı ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Beslemenin tarihsel gelişimi ve hayvanların genel yapısı ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 3 | Konu Anlatımı: Hayvan türlerine göre sindirim, besin maddelerinin metabolizmaları Sınıf-içi Uygulama (5 dk): Hayvan türlerine göre sindirim, besin maddelerinin metabolizmaları ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Hayvan türlerine göre sindirim, besin maddelerinin metabolizmaları ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 4 | Konu Anlatımı: Suyun alımı, atılımı ve fizyolojik etkileri Sınıf-içi Uygulama (5 dk): Suyun alımı, atılımı ve fizyolojik etkileri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Suyun alımı, atılımı ve fizyolojik etkileri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 1 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 5 | Konu Anlatımı: Hayvan beslenmesinde makro elementler: Ca, P, Mg özellikleri, alımı, atılımı Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementler: Ca, P, Mg özellikleri, alımı, atılımı ile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementler: Ca, P, Mg özellikleri, alımı, atılımı ile ilgili öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, web siteleri, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 6 | Konu Anlatımı: Hayvan beslenmesinde makro elementler: Na, Cl, K, S özellikleri, alımı, atılımı Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementler: Na, Cl, K, S özellikleri, alımı, atılımı ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementler: Na, Cl, K, S özellikleri, alımı, atılımı ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler |
| 7 | Konu Anlatımı: Hayvan beslenmesinde makro elementlerin fonksiyonları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementlerin fonksiyonları ile ilgili olarak öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Hayvan beslenmesinde makro elementlerin fonksiyonları ile ilgili olarak öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 2 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | 1. Kitaplar, web siteleri, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 8 | Ara Sınav 1 | |
| 9 | Konu Anlatımı: Eser elementlerin hayvan metabolizmasındaki fonksiyonları: Fe, Cu, Mo, Mn, I, Co, Zn, Se, F Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Eser elementlerin hayvan metabolizmasındaki fonksiyonları: Fe, Cu, Mo, Mn, I, Co, Zn, Se, F ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Eser elementlerin hayvan metabolizmasındaki fonksiyonları: Fe, Cu, Mo, Mn, I, Co, Zn, Se, F ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 10 | Konu Anlatımı: Toksik elementler ( Al, As, Cd, Pb, Hg) ve B, Cr, Li, Ni, Si, Sn, V’un özellikleri ve fonksiyonları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Toksik elementler ( Al, As, Cd, Pb, Hg) ve B, Cr, Li, Ni, Si, Sn, V’un özellikleri ve fonksiyonları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Toksik elementler ( Al, As, Cd, Pb, Hg) ve B, Cr, Li, Ni, Si, Sn, V’un özellikleri ve fonksiyonları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 3 (15 dk.) | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 11 | Konu Anlatımı: Vitaminlerin emilimi, depolanması, atılımı, kaynakları, fonksiyonları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Vitaminlerin emilimi, depolanması, atılımı, kaynakları, fonksiyonları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Vitaminlerin emilimi, depolanması, atılımı, kaynakları, fonksiyonları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 12 | Konu Anlatımı: Yemlerin sınıflandırılması ve değerliliğini etkileyen faktörler, Yem katkı maddeleri Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Yemlerin sınıflandırılması ve değerliliğini etkileyen faktörler, Yem katkı maddeleri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Yemlerin sınıflandırılması ve değerliliğini etkileyen faktörler, Yem katkı maddeleri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 13 | Konu Anlatımı: Atıkların yem olarak kullanılması ve yemleme sistemleri Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Atıkların yem olarak kullanılması ve yemleme sistemleri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Atıkların yem olarak kullanılması ve yemleme sistemleri ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 14 | Konu Anlatımı: Yem analiz yöntemleri ve son teknolojik gelişmeler, Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Yem analiz yöntemleri ve son teknolojik gelişmeler ile öğrencilerle soru cevap ve sunum uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Yem analiz yöntemleri ve son teknolojik gelişmeler ile öğrencilerle soru cevap ve sunum uygulamasının yapılması | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 15 | Konu Uygulama | 1. Kitaplar, literatür kaynaklarından ilgili üniteler, kaynak 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
| 16 | Final | |