| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | Konu Anlatımı: Kompozit malzemelerin tanınması ve sınıflandırılması Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Kompozit malzemelerin tanımı ve inceleme alanı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Kompozit malzemelerin tanımı ve inceleme alanı ile ilgili öğrenciler ile sınıf içi tartışma uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 31-60 |
| 2 | Konu Anlatımı: Kompozit malzemelerin tanınması ve sınıflandırılması Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Kompozit malzemelerin tanımı ve inceleme alanı ile ilgili öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Kompozit malzemelerin tanımı ve inceleme alanı ile ilgili öğrenciler ile sınıf içi tartışma uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 31-60 |
| 3 | Konu Anlatımı: Kompozitler için kullanılan matriks malzemeler Sınıf-içi Uygulama (5 dk): matriks malzemeler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): matriks malzemeler ile öğrencilerle sınıf içi tartışma uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 104-127 |
| 4 | Konu Anlatımı: Polimerik kompozitlerde kullanılan takviye ediciler Sınıf-içi Uygulama (5 dk): Takviye ediciler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): takviye ediciler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 1 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 127-150 |
| 5 | Konu Anlatımı: Polimerik kompozitlerde kullanılan takviye ediciler Sınıf-içi Uygulama (5 dk): Takviye ediciler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): takviye ediciler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 127-150 |
| 6 | Konu Anlatımı: Polimer esaslı kompozitlerin hazırlanması Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Polimer esaslı kompozitlerin ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Polimer esaslı kompozitlerin ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Saçak, Mehmet. Polimer teknolojisi. Gazi kitapevi, 2005. 275-294 |
| 7 | Konu Anlatımı: Polimer esaslı kompozitlerin hazırlanması Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Polimer esaslı kompozitlerin ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Polimer esaslı kompozitlerin ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 2 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | Saçak, Mehmet. Polimer teknolojisi. Gazi kitapevi, 2005. 275-294 |
| 8 | Ara Sınav 1 | |
| 9 | Konu Anlatımı: Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitlerin özellikleri ve uygulama alanları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitler ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitler ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 190-250 |
| 10 | Konu Anlatımı: Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitlerin özellikleri ve uygulama alanları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitler ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): Fiberle güçlendirilmiş polimerik kompozitler ile öğrenciler ile soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 3 (15 dk.): Ters yüz edilmiş öğrenme (flipped learning) yöntemi çerçevesinde, ders başında, öğrenciye verilen ön hazırlık görevinde yer alan konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 190-250 |
| 11 | Konu Anlatımı: Polimerik kompozitlerin üretim metotları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): üretim metotları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): üretim metotları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Saçak, Mehmet. Polimer teknolojisi. Gazi kitapevi, 2005. 295-308 |
| 12 | Konu Anlatımı: Polimerik kompozitlerin üretim metotları Sınıf-içi Uygulama (5 dk.): üretim metotları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma (5 dk.): üretim metotları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Kısa Sınav 4 (15 dk.): Ders sonunda, derste işlenen konuları içeren bir kısa sınavın yapılması | Saçak, Mehmet. Polimer teknolojisi. Gazi kitapevi, 2005. 295-308 |
| 13 | Konu Anlatımı: Polimerik kompozitler, üretim kusurları ve tahribatsız kontrol metotları Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) üretim kusurları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) üretim kusurları ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 174-194 |
| 14 | Konu Anlatımı: Polimerik nanokompozitler Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Polimerik nanokompozitler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Polimerik nanokompozitler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 329-346 |
| 15 | Konu Anlatımı: Polimerik nanokompozitler Sınıf-içi Uygulama: (5 dk) Polimerik nanokompozitler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması Sınıf-içi Tartışma: (5 dk.) Polimerik nanokompozitler ile öğrencilerle soru cevap uygulamasının yapılması | Şahin, Yusuf. Kompozit Malzemelere Giriş, Seçkin kitapevi, 2015. 329-346 |
| 16 | Final | |